ភាពយន្ដឯកសារ «HOME» (បកប្រែក្រៅផ្លូវការ ជាខេមរភាសា «ផ្ទះយើង») ចេញបញ្ចាំងជាសាធារណៈ នៅខែឧសភា ឆ្នាំ២០០៩​ និងមានរយៈពេលសរុប ៩០នាទី (ភាពយន្ដបញ្ចាំងនៅតាមរោង មានរយៈពេល១២០នាទី)។

ជាសមិទ្ធិផលដឹកនាំ​ដោយសមិទ្ធិករបារាំង លោក «Yann Arthus-Bertrand»​ និងផលិតដោយលោក «Luc Besson» ដោយមានការចូលរួម ពីផលិតករពីររូបទៀត នៅក្នុងផលិតកម្ម «EUROPA» ភាពយន្ដឯកសារនេះចង់បង្ហាញ ពីការទាក់ទងគ្នា ដែលមិនអាចកាត់ផ្ដាច់បាន រវាងមនុស្ស និងផែនដី។

ប៉ុន្តែទស្សនិកជន ដែលបានទស្សនាភាពយន្ដ «Home» ក៏ហាក់ដូចជាបានដើរកម្សាន្ដ នៅជុំវិញពិភពលោកដូច្នេះដែរ​ ជាពិសេសជាដំណើរកម្សាន្ដភាគច្រើន តាមយន្ដហោះ ដែលហោះពីលើតំបន់កម្រនានា។

ផលិតភាពយន្ដមួយនេះ ត្រូវចំណាយថវិកាប្រមាណជា ១២លានអ៊ឺរ៉ូ ក្នុងនោះ ១០លានអ៊ឺរ៉ូ ទទួលបន្ទុកដោយសហគ្រាស «KERING (អតីតសហគ្រាស PPR)»។

ភាពយន្ដឯកសារ ជាភាសាបារាំង (ដើម្បីទស្សនាភាពយន្ដ ជាភាសាអង់គ្លេស សូចចុចលើទីនេះ) ៖



You may also like

របាយការណ៍

ស្វែង​យល់​ពី​នយោបាយ​ទាំង​៧ចំនុច របស់ ដូណាល់ ត្រាំ

តើយុទ្ធសាស្ត្រ ដែលត្រូវយកមកអនុវត្តន៍ ដ៏សំខាន់ជាងគេ របស់លោក ដូណាល់ ត្រាំ (Donald Trump) បេក្ខជន​ជាប់​ឆ្នោត ជាប្រធានាធិបតីទី៤៥ នៃសហរដ្ឋអាមេរិក មានអ្វីខ្លះ? សូមស្វែងយល់ ...
ដំណឹង

«ដង្កូវ​ក្បាលញញួរ»​ដ៏សហាវ កំពុង​វាយលុក​​តំបន់មួយ ភាគ​ខាងត្បូង​បារាំង

មើលមួយភ្លែត សត្វ«ដង្កូវ​ក្បាលញញួរ» ដូចបង្ហាញនៅក្នុងរូបថតខាងលើ ហាក់មិនមាន​អ្វី​គួរឲ្យខ្លាចទេ។ តែសត្វដ៏ចង្រៃនេះ កំពុងវាយលុកតំបន់ «Drôme» ស្ថិតនៅ​ភាគ​ខាងត្បូង នៃប្រទេសបារាំង។  ដង្កូវប្រភេទខាងលើ ដែលមានឈ្មោះបច្ចេកទេស «Bipalium kewense» ...
កម្ពុជា

ភ្នំពេញ​បន្ត​ជាប់លេខ​ជិត​បាតតារាង អំពី​គុណភាព​ជីវិត​និង​សន្តិសុខ

ដើម្បីទទួលបានភាពជោគជ័យ ពីការដាក់ទុនវិនិយោគ ទៅក្នុងប្រទេសមួយ ឬតំបន់មួយ គេត្រូវសម្លឹងមើលជាបឋម អំពី​គុណភាព​ជីវិត​និង​សន្តិសុខ ពីរដ្ឋធានី ឬទីក្រុង ដែលសហគ្រាសត្រូវដាក់ ការិយាល័យរបស់ខ្លួន។ នេះ ជាការអះអាងឡើង របស់សហគ្រាស ...

Comments are closed.

ផ្ទាំងសំពត់ស

ភាពយន្ដថ្មី«Godzilla VS Kong» ចេញស្បត​ឃោសនាផ្អើលយូធូប

ផ្ទាំងសំពត់ស

ការបញ្ចូលសម្លេង​ដោយ​​តារាសំដែង-​ចម្រៀង ក្នុង​ភាពយន្ដ​គំនូរជីវចល

ពិតហើយថា ក្នុង​ភាពយន្ដ​គំនូរជីវចល ឬភាពយន្ដគំនូរ «3D» ទោះនៅទីណាក៏ដោយ គ្រប់តួអង្គជាតុក្កតា(ឬជាគំនូរ)ទាំងអស់ ត្រូវការការបញ្ចូលសម្លេង ពីខាងក្រោយឆាក ដែលខុសពីភាពយន្ដ ដែលមានតួអង្គសំដែង ជាមនុស្សពិត។ ខាងក្រោមនេះ ជាការដកស្រង់នូវឈុតឆាកជាច្រើន ...
លោក អ៊ីវង់ ហែម សមិទ្ធិករភាពយន្ដខ្មែរ តាំងពីទសវត្សឆ្នាំ៦០។ (រូបថតឯកសារប្រិយមិត្ត)
កិច្ចសម្ភាស

អ៊ីវង់ ហែម ៖ លំអងផេះផង់​នៃ​«វិស័យភាពយន្ត​ខ្មែរ» នៅ​ក្រោយ​សង្រ្គាម

នៅទសវត្សឆ្នាំ៦០ វិស័យភាពយន្ត​ខ្មែរ បានងើបឡើងយ៉ាងខ្ពស់ត្រដែត ហើយបាន​ធ្លាក់​មកដល់ ​សឹងតែ​ចំណុចសូន្យ នៅក្នុងសម័យសង្គ្រាម ជាពិសេស​នៅក្នុង​របប​វាលពិឃាត បីឆ្នាំ ប្រាំបីខែ ម្ភៃថ្ងៃ។ វិស័យ​ភាពយន្ដ​ខ្មែរនេះ បានងើបឡើងមកវិញ នៅចុង​ទសវត្សឆ្នាំ ...